søndag den 6. december 2015

Lidt forsinkede billeder fra Panama

Nu har Chia-Yi, som var med i Panama, været så sød at sende mig lidt billeder fra turen, som jeg ikke havde, da jeg ikke havde et kamera det første stykke tid. Så her kommer der bare lidt flere billeder fra turen, som jeg ikke havde, da jeg lavede sidste indlæg.

Lidt gadebilleder fra Isla Colon i Bocas del Torro, hvor vi boede de første to dage i Panama.

Endnu et gadebillede. 

Vi gik en tur ned til stranden den første eftermiddag, hvor jeg ankom.
Bagerste række: Lea, mig, Sara og Sophia
Foreste række: Elisabeth, Katarina, Kerstin, Nina og Caro 
Aller forest: Chia-Yi
Mig og Elisabeth som nyder vandet. 

Vi mødte en flok drenge som spillede fodbold på vej hjem fra stranden. 

Vi havde køkken på vores hostel så vi selv kunne lave mad - Pasta med tomatsovs var vinderen de fleste dage.
(Sara, Sophia, Lea, Katarina, mig, Kerstin, Elisabeth, Caro, Nina og Chia-Yi)

Så kom vi på båd - og snorkeltur, hvor vi blev sejlet rundt og se øerne. 

Det regnede desværre hele dagen, men vi fik stadig set en masse fine øer. 

Dagen efter tog vi til Playa Estrella, som må være en af de flotteste strande jeg nogensinde har besøgt.

Man kunne tage en båd hen til stranden eller gå 15 min - vi gik og det var en rigtig flot tur igennem junglen. 


Mig og Elisabeth som nyder vores dejlige gåtur (og første dag uden regn)

Så får vi endelig nydt vandet uden at det regner samtidigt! 

Udsigt udover den meget flotte og lækre strand. 

Så blev der afslutet med et gruppebillede inden vi tog hjem igen og videre mod Panama City.

Lidt flere billeder fra Casco Viejo og dens meget flotte bygninger. 

Hele den gamle del af Panama City havde en meget italiensk/spansk-vibe, så man kunne pludselig godt se den indflydelse som spanierne må have kommet med engang.

På vej hjem fra Casco Viejo stødte vi på en kirke, som havde lavet et meget flot og stort krybespil (det her er kun en lille del af det - hele krybespillet fyldte et helt rum)

Gensyn med Panama-kanalen!

Dér ligger Panama-kanalen (hvis man skulle være i tvivl)

Mig der endelig kan se kanalen oppefra. 

Der skulle da også lige et gruppebillede til, når man nu får besøgt den meget flotte kanal. 
(Sara, Caro, Katarina, mig, Chia-Yi, Sophia, Kerstin og Elisabeth)

Et billede af Miraflores-kanalen, som også var den kanal vi sejlede igennem for nogle år siden nu.
  
Et sidste billede ud over kanalen - desværre gik der ikke nogle skibe igennem mens vi var der, så det måtte vi desværre undvære at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar