tirsdag den 25. august 2015

Farvel Danmark

Så er jeg kommet afsted og sidder i en terminal i Paris og venter på mit fly videre til Panama City. Lige nu er der ca. 2 1/2 time til at mit næste fly letter.
Jeg har haft en god og hurtig flytur til Paris, med en sød siddemakker i flyet, der valgte at sætte ørepropper i ørerne og stirre ud af vinduet under hele turen. Vi hyggede os.
Så kom jeg til Paris og skulle skifte til en anden terminal. Det kræver åbenbart en tur med shuttlebus - dette var dog ikke helt så let desværre. Jeg spurgte derfor damen ved shuttlebussen om hjælp til hvordan jeg præcis kom videre, da den shuttlebus jeg stod ved, slet ikke kørte til min terminal :(
Hun var en hjæpsom fransk dame, og når man snakkede engelsk til hende nikkede hun forstående og svarede på fransk... Men jeg fandt vejen til den rigtige shuttlebus og den rigtige terminal. På den korte bustur blev jeg venner med en sød ældre dansk mand, som var flyttet til Canada, og skulle hjemad. Han fortalte mig glad at hans bedste ferie nogensinde havde været i Costa Rica (wuhu!)
Så nu sidder jeg fyldt med mad og kakao og venter på en 11 timers flyvetur forude... og så mere ventetid.. og så en flyvetur mere - og så skulle jeg meget gerne befinde mig i Costa Rica! (Yeeees)

Kys og kram
Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar